Comenzile actuale vor fi ambalate și expediate pe 7/7
Termenul de returnare (retragerea din contractul de cumpărare) este de 14 zile de la preluarea coletului.
Dacă nu îndepliniți deja această condiție, vrem să vă oferim posibilitatea de a schimba produsul
în perioada ianuarie-octombrie, în termen de o lună de la cumpărare
în perioada noiembrie-decembrie, până la data de 15 ianuarie a anului următor
Frogman - ID 1530E
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
Romania
Vă rugăm să rețineți:
Adresa trebuie să conțină ID 1530E. Adresa pentru pachetele din România este adresa transportatorului. După care pachetul se îndreaptă spre Republica Cehă. Procesarea schimbului are loc numai după ce pachetul a fost acceptat în Republica Cehă. Transferurile de la adresa de livrare din România pot dura 8-15 zile lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
sau direct la adresa noastră
ELEGANT - ALOTEX
Nebory 585
73961 Třinec
Republica Cehă
Produsele pentru retur nu se trimit cu plată ramburs - coletul nu va fi preluat.
Costurile transportului sunt suportate de expeditor.
Informați-ne prin e-mail despre expediția trimisă și vă rugăm să trimiteți numărul expediției sau fotografia documentului de expediere.
Termenii de returnare:
Informații suplimentare pentru retragerea parțială din contractul de cumpărare (returnarea unei părți din comandă)
Notă importantă:
Rugăm clienții, care trimit la schimb sau retur costume de baie sau sutiene care au pernițe fixe (cupe întărite) să nu distrugă structura produselor cu o aranjare greșită în cutie. În cazul deteriorării cupei, schimbul sau returnarea nu este posibilă! Vă rugăm să puneți bunurile în cutia în care v-au fost trimise, așa cum au venit împachetate de la noi. Acest lucru asigură ca bunurile să fie în stare bună și protejate în timpul transportului
! Bunurile se trimit împachetate într-o cutie de carton solid (dacă în astfel de cutie au fost expediate de noi). Cutia de cadou (ambalajul mărfurilor) nu este ideal pentru transport. Cutia de hârtie sau recipiente similare cu structură moale nu sunt adecvate, nu protejează conținutul și poate duce la deteriorarea ambalajului - cutia de cadou sau mărfurile pot fi deteriorate ce va duce la costuri suplimentare necesare pentru restaurare. La bunurile utilizate sau deteriorate nu este posibil schimbul sau returul, marfa va fi înapoiată clientului. Vă rog să trimiteți bunurile ambalate într-o cutie de carton robustă - de preferință în cutia noastră în care ați primit produsul!
Mulțumesc!