Căutare

Conectați-vă

Parolăuitată

Sunt aici pentru prima dată și doresc să măînregistrez

Întrebări frecvente

Comanda

Nu ați primit confirmarea comenzii?

O copie a comenzii dvs. este automat și imediat după finalizarea procesului de comandă trimisă pe adresa dvs. de e-mail. Dacă ați introdus adreda de e-mail corect și nu vedeți confirmarea în căsuța dvs. poștală, verificați spam-ul sau filtrul care ar putea elimina mesajul. Vă rugăm să marcați adresa noastră ca fiind de încredere pentru ca celelalte mesaje să fie difuzate corect. Dacă tot nu puteți găsi mesajul, vă rugăm să ne contactați.

Schimb sau retur

Pentru perioada 1.11. până la 15.12. perioada de schimb este extinsă până la data de 15 ianuarie.

Este posibil schimbul sau returnare produselor comandate?

Dacă  alegeți o mărime nepotrivită sau dacă produsele nu sunt pe placul dvs. puteți să le schimbați în termen de 30 de zile sau să le returnați în termen de 14 zile. Informații despre schimb sau retur.. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

Pentru perioada 1.11. până la 31.12. posibilitatea de schimb este prelungită până în ianuarie 2017. Perioada de retur este normală - 14 zile de la primirea coletului.

Pot schimba cu alt produs?

Da, puteți, de asemenea, să faceți schimb cu orice alt produs din oferta noastră.

Cât durează schimbul?

Dacă produsele nou selectate sunt în stoc, schimbul are loc imediat după primirea și verificarea produselor returnate. Dacă în stoc nu există varianta dorită (și este comandată), schimbul se realizează odată ce mărfurile ajung în depozit. Pentru informații suplimentare vă rog să ne contactați prin e-mail.

Cum trimitem coletul cu schimb sau retur?

Expedierea se trimite pe adrsa:

Alotex Group / Frogman (ID 1530)
Str. Borsului, Nr.56,
Oradea, Bihor
Cod postal 410605
România

Vă rugăm să rețineți:

Adresa trebuie să conțină ID 1530. Adresa pentru pachetele din România este adresa transportatorului. Pachetul se îndreaptă și către Republica Cehă. Procesarea schimbului are loc numai după ce pachetul a fost acceptat în Republica Cehă. Transportul de la adresa transportatorului poate dura 3-10 zile lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs.

Vă rugăm să nu înfășurați produsele în hârtie, folie sau altă pungă, ci într-o cutie de carton rigidă (dacă nu v-am trimis produsele într-o astfel de cutie) pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Mărfurile deteriorate sau în alt mod degradate nu pot fi acceptate și nu se restituie suma întreaga de achiziție a acestor bunuri.

Cine plătește costurile transportului?

Extras din termenii și condițiile comerciale în conformitate cu noul Cod civil: Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului suma care corespunde integral prețului bunurilor și costului de livrare plătit în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Dacă un vânzător oferă mai multe opțiuni de livrare, el este obligat să înlocuiască cumpărătorului pe cel mai ieftin dintre aceștia. În același termen, cumpărătorul este obligat să trimită sau să predea vânzătorului bunurile achiziționate. Mărfurile trebuie returnate vânzătorului (nu cu plată la livrare) complete, de preferință în ambalajul original, a nu prezenta semne de uzură sau deteriorare. Costul returnării mărfurilor este suportat de cumpărător.

Costurile cu expedierea coletului înapoi în depozit sunt plătite de client.

Disponibilitatea stocurilor

Produsul este în stoc, când primesc coletul?

Toate produsele care sunt în stoc se expediează imediat. Dacă comandați în zile lucrătoare până la ora 10, vă vom trimite expedierea în această zi și livrarea va fi efectuată în conformitate cu transportatorul selectat aproximativ 3-4. zile lucrătoare.

Vreau să comand mai multe bucăți, le aveți la dispoziție?

Dacă numărul de bucăți pe care-l doriți nu este disponibil imediat, aceste informații vor fi afișate în coșul de cumpărături. La primirea comenzii, vă vom confirma data de livrare a numarului de bucăți dorit

Tichete de reducere și vouchere

Cum să utilizați un cupon de reducere?

Verificați detaliile cuponului: 1. dacă este încă valabil; 2. îndeplinește conținutul termenilor de utilizare a coșului dvs. (marfa selectată sau valoarea de cumpărare); 3. dacă este introdus corect codul. Introduceți codul de discount în timpul comenzii în coșul de cumpărături și apăsați tasta ENTER de pe tastatură.

Am uitat să aplic cuponul cu reducere.

Utilizați discountul pentru alte comenzi.

Procesul de comandă

Cum aleg mărimea potrivită?

Fiecare produs are o filă unde se găsește tabelul cu mărimi, butonul "Mărime" unde sunt mărimile disponibile în stoc.

Plata cu cardul de credit în loc de plata la livrare

Plata la livrare poate fi plătită numai în numerar. Cu cardul poate fi plătit direct la achiziția pe ALOTEX.ro

Cum să plătiți cu cardul la comandă

În timpul comenzii, selectați opțiunea de plată securizată GOpay și veți fi redirecționat automat la poarta de plată, unde plătiți pentru comanda dvs. cu cardul de credit.

Am comandat, dar nu a venit nici o confirmare

Imediat după finalizarea comenzii, se trimite o copie a comenzii pe adresa dvs. de e-mail. Este posibil că nu ați finalizat comanda sau ați scris greșit adresa de e-mail. Vă rog să ne contactați pe adresa noastră info@alotex.ro

 

Newsletter - regulament

Unde pot găsi newslettere?

Se poate întâmpla ca newsletter-ul dvs. să fie redirecționat în secția spam sau reclame comerciale.

Cum să vă abonați?

Vă puteți înscrie în partea de jos a paginilor noastre, unde este formularul

Cum dezactivez?

În mesaj este întotdeauna un link rapid pentru logout. Dacă aveți un cont registrat puteți de asemenea să dezactivați direct în meniul contului dvs.