Căutare

Conectați-vă

Parolăuitată

Sunt aici pentru prima dată și doresc să măînregistrez

Schimbul produsului

SCHIMB GRATUIT

  • Nu percepem taxe de schimb
  • Nu vă taxăm pentru transportul noului produs = transport gratuit

Când pod schimba produsul?

  • în perioada ianuarie-octombrie în termen de o lună de la cumpărare (preluare)
  • în perioada noiembrie-decembrie până la data de 15 ianuarie a anului următor (sau 1 lună, termenul care este mai lung)

Cum procedez?

  • Completați formularul pentru schimb care se poate descărca AICI. Completați detaliile neccesare. (Document în format PDF - deschis cu Acrobat Reader).
  • Dacă nu aveți o imprimantă (opțiunea de imprimare), atașați orice foaie în care veți scrie informațiile necesare pentru operațiunea selectată (informații despre produsele returnate, datele noile produse selectate).
  • Noile produse selectate săfie în aceeași valoare sau mai mare decât produsele pe care le returnați.
  • Produsele se trimit pe adresa:

​Alotex Group / Frogman (ID 1530)
Str. Borsului, Nr.56,
Oradea, Bihor
Cod postal 410605
România

Vă rugăm să rețineți:

Adresa trebuie să conțină ID 1530. Adresa pentru pachetele din România este adresa transportatorului. După care pachetul se îndreaptă spre Republica Cehă. Procesarea schimbului are loc numai după ce pachetul a fost acceptat în Republica Cehă. Transferurile de la adresa de livrare din România pot dura 3-10 zile lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere

​Mărimile disponibil și rezervarea

  • În e-shop, sunt afișate variantele disponibile imediat. Dacă nu vedeți opțiunea dorită, scrieți-ne. Imediat vă vom confirma data disponibilității sau dacă să alegeți alte produse.
    De asemenea, putem face o rezervare pentru produsele pe care doriți să le schimbați.

Ce urmează?

  • Odată ce expedierea dvs. ajunge la noi, schimbul se va putea realiza. În caz de întrebări, vă vom contacta.

Termenii de returnare:

  • Mărfurile trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorate, neutilizate.
  • Trebuie să fie cu eticheta, vă rog nu rupeți eticheta.
  • Produsele comandate (lenjeria intimă), vă rog să o probați peste lenjeria de corp.
  • Bunurile să nu miroase a fum de țigară, parfum sau orice altceva.
  • Bunurile nu pot fi spălate sau în alt mod modificate
  • Nu deteriorați ambalajele – cutiile produselor. Cutia în care este produsul ambalat nu este recomandată pentru transport! Cutia deteriorată va fi taxată.
  • Ciorapi despachetați nu se pot schimba sau returna. Acest lucru este valabil și pentru gama de produse cu ambalaj de protecție sau de condițiile de igienă a produselor.

Notă importantă:

Rugăm clienți, care trimit la schimb sau retur costume de baie sau sutiene care au pernițe fixe (cupe întărite) să nu distrugă structura produselor cu o aranjare greșită în cutie. În cazul deteriorării cupei, schimbul sau returnarea nu este posibilă! Vă rugăm să puneți bunurile în cutia în care v-au fost trimise, așa cum au vent împachetate de la noi. Acest lucru asigură ca bunurile să fie în stare bună și protejate în timpul transportului

! Bunurile se trimit împachetate într-o cutie de carton solid (dacă în astfel de cutie au fost expediate de noi). Cutia de cadou (ambalajul mărfurilor) nu este ideal pentru transport. Cutia de hârtie sau recipiente similare cu structură moale nu sunt adecvate, nu protejează conținutul și poate duce la deteriorarea ambalajului - cutia de cadou sau mărfurile pot fi deteriorate ce va duce la costuri suplimetare necesare pentru restaurare. La bunurile utilizate sau deteriorate nu este posibil schimbul sau returul, marfa va fi transportate înapoi la client. Vă rog să trimiteți bunurile ambalate într-o cutie de carton robustă - de preferință în cutia noastră în care ați primit produsul!
Mulțumesc!